Folyton megújuló kreativitás

Napról napra, hónapról hónapra, sőt évről évre kreatívnak lenni és maradni, igazi kihívást jelent. Egy marketing szakember számára a tudása a kreativitása azonban a megélhetése kulcsát jelenti. Így a marketing szakember nem engedheti meg magának, hogy kifogyjon ötletekből, vagy ne tartsa naprakészen tudását. Azt mondják, szorgalommal és kitartással minden elsajátítható, megtanulható. Azonban a legtöbb marketing szakember eleve kreatív vénával van megáldva. De mivel őrizzük meg szellemi frissességünket és kápráztassuk el nem csak az ügyfeleinket, hanem a közönséget is? A marketing szakember szerint a kreativitás egyik alapja, hogy nyitottan álljunk a világhoz. A jó fogalmazási készséghez és a frappáns szövegek írásához, szókincsünk bővítéséhez például elengedhetetlen, hogy sokat olvassunk. Ne csak online cikkeket, hanem szakirodalmat és szépirodalmat is. Járjunk el kreatív fórumokra, menjünk el szakmai előadásokra, vegyünk részt a lehető legtöbb ilyen eseményen. Beszélgessünk emberekkel, inspirálódjunk mások tartalmaiból, vegyük górcső alá a külföldi jól működő példákat és próbáljuk meg implementálni azt a hazai viszonyok közé. Nem csak testünknek, lelkünknek és elménknek is jót tesz a mozgás. Ha elakadtunk, vagy úgy érezzük, hogy töltődésre van szükségünk, már egy kiadós séta is meghozhatja a várt ihletet.