Kreativitás és empátia mesterfokon

Az információgyűjtés világában egyértelmű, hogy a világháló viszi a prímet. Nincs olyan kérdés, amire ne lelnénk válaszra az internet segítségével. Ha vállalati vezetőként szeretnénk a XXI. század valós részesei lenni, haladjunk a korral és alkalmazzunk olyan módszereket, amik bár számunkra még újak, a felhasználók számára viszont mindennaposak. Az egyik lehetőség a sok közül, hogy magunkat képezzük és felfejlesszük annyira, hogy mi végezzünk marketing tevékenységet a vállalatunk fejlesztése gyanánt. De van arra is mód, hogy segítséget kérjünk és a magyar reklámügynökségek közül válasszunk egy, számunkra szimpatikus reklámügynökséget. A magyar reklámügynökségek mindegyike fel van készülve az egyedi kívánságok teljesítésére, de érdemes aszerint választani, hogy milyen referenciákat tudnak felmutatni az egyes reklámügynökségek. Persze kikérhetjük ismerőseink véleményét is, illetve hagyatkozhatunk az ő tapasztalataikra is.