Keresőoptimalizálás a gyakorlatban

A weboldal készítésnél sokan elkövetik azt a hibát, hogy csak az oldal designjára és a tartalmak feltöltésére koncentrálnak, és meglepve tapasztalják, hogy nincsenek a Google találati lista első oldalán, de még az első 20 oldalon se. Mi lehet ennek az oka? Nagyon valószínű, hogy a keresőoptimalizálás elmulasztása. Egy keresőoptimalizált weboldal esetében a weboldal készítői már a legelején arra törekszenek, hogy a megnyerő és kellemes megjelenés mellett a megfelelő kulcsszavak a megfelelő helyen legyenek az oldalon elhelyezve. A keresőoptimalizált weboldal további jellemzője, hogy egy konkrét, jól megfogható témával rendelkezik és az van részletesen kibontva az oldalon. Nem szerencsés túl sok féle dologgal terhelni egy weboldalt. Ha egymástól nagyon eltérő dolgokat szeretnénk hirdetni, akkor mindegyiknek létre kell hozni egy saját keresőoptimalizált weboldalt. Ez már csak azért is lényeges, mert, ha az egyik termékünk miatt kattintanak az oldalra, furcsán veheti ki magát, ha egy teljesen más témájú termék is fel van tüntetve az oldalon. A keresőoptimalizált weboldal készítésével legjobb, ha erre szakosodott szakembereket vagy céget bízunk meg.