A PR, mint hatékony webmarketing eszköz

Napjainkban újra reneszánszát éri a PR megjelenés. Az online PR megjelenés fontosságát egyre több kézműves vállalkozó is igénybe veszi. Hiszen egy-egy ütős PR megjelenés biztosítja azt, hogy ne csak mi szajkózzuk a követőink felé, hogy a termékünk, vagy szolgáltatásunk mennyire jó. Hanem egy jól összerakott és megírt interjú, vagy tájékoztató, vállalkozásunkat, minket, termékeinket bemutató cikk nagyon sokat tehet márkánk ismertségének növelésében és pozitív megerősítésében. Egy PR megjelenés segít, hogy több olyan emberhez eljusson a hírünk és megismerhessenek minket, akikhez magunktól nem sikerült volna. Ma már számtalan lehetőségünk lehet a megjelenéseket illetően. Érdemes leülnünk és átgondolnunk, hogy kikkel dolgoznánk szívesen együtt és milyen platformokon jelennénk meg szívesen. Ezek nyilván plusz költségekkel is járnak, hiszen egy induló kézműves vállalkozás esetén még kevés annak az esélye, hogy minket keressenek vagy kérjenek fel egy-egy interjúra. De a jó PR is beindíthat öngerjesztő folyamatot, aminek eredményeképpen nem csak a forgalmuk, de a megjelenéseink száma is megsokszorozódhat. Tehát akár nyomtatott, rádiós, televíziós, vagy on-line megkeresést kapunk, éljünk vele és használjuk ki a lehetőséget, hogy meg-bemutathassuk magunkat.